The Story Project

Verliefd worden op je eigen marketing

Online word je doodgegooid met marketingstrategieën, Instagrampods, kant-en-klare pakketjes en gouden formules. 

I hate to break it to you: jij wordt hier niet blij van én de ideale strategie voor jouw content bestaat niet. 

Denk je niet dat jij veel meer in je mars hebt dan een random strategie? Dat jouw verhaal veel meer waard is dan een kant-en-klare tool? Dat je veel meer energie krijgt als je vanuit je hart communiceert in plaats van alleen maar verkopen?

Dat weet ik wel zeker.

En als je het daarbij ook nog eens doet volgens jouw Human Design, scoor je helemaal. 

Dit wil je namelijk niet

Zo word je verliefd op je eigen marketing

Jouw voordelen op een rij

Je runt je business vanuit je innerlijke passie. Jouw ‘why’ staat als een huis.

Je hersenen kraken over nieuwe content is verleden tijd; je ontwikkelt volgens jouw regels.

De twijfels over je content kunnen de deur uit. Joe!

Je crusht je maandelijkse content, want je weet precies wat je verhaal is en hoe jij jouw impact duidelijk maakt.

Belemmerende overtuigingen: move over. 

Je weet hoe je jouw verhaal gaat overbrengen om je droomklant te bereiken.

Je voert je marketing uit volgens jouw Human Design energietype.

Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.

Seth Godin

Dit kun je verwachten

Jouw investering tijdens de pilot:

599* euro

*excl. btw

Marketing volgens Human Design

In dit volledige traject heb ik Human Design geïntegreerd. Human Design is een moderne vorm van astrologie en een fijne balans tussen de wetenschap en spiritualiteit. Astrologie, I-Ching, de Tree of Wisdom, astronomie; het zit er allemaal in verwerkt.

Jouw unieke Human Design chart is een blauwdruk van jou als persoon, gebaseerd op je geboortedatum, -tijd en -plaats. Waar liggen jouw krachten? Op welke manier uit jij het krachtigst? Wat is jouw zielsmissie? Dit zijn allemaal vragen waarop jouw Human Design antwoord kan geven. En dit komt dus allemaal terug in de sessies, om ervoor te zorgen dat jij je merkverhaal neerzet en uit zoals dit vanuit de natuur bij jou past.

Jouw 'why'

Waarom doe jij wat je doet? Wat is jouw innerlijke drijfveer? Je purpose? Als je vanuit je hart communiceert, krijgt je bedrijf een boost. Daarom beginnen we hier.

Je kernwaarden, missie en visie

We gaan nog even verder op het 'paspoort' van jouw bedrijf. Wat vind je nu écht belangrijk en waar streef je naar?

Belemmerende overtuigingen

Nu we weten waar jij voor staat, pakken we eerst die kleinerende overtuigingen aan. Wat houdt jou tegen? Wat maakt je onzeker? Waarom sta je nog niet waar je wil staan? Het is even intens, maar zó effectief.

Je verhaal vertellen

Je kent je paspoort, je staat sterk in je schoenen, je verhaal is kraakhelder... en dan? In het laatste deel van het traject gaan we naar de creatieve kant kijken. Hoe ga jij je ongefilterde zelf laten zien?

Dit is voor jou als...

Je door de bomen het bos niet meer ziet met alle quick fixes.
Kwalitatieve communicatie is geen quick fix, maar komt uit je hart. Daar gaan we aan werken.

Je graag aan de slag gaat met jouw Human Design energietype.
Het is geen optie, maar een onderbouwde tool om jou in je kracht te zetten.

Je bent more than ready om je online zichtbaarheid aan te pakken
Deze coaching gaat niet alleen om slap lullen, maar ook hoe jij je koppie online zichtbaar maakt volgens je eigen regels. Niet lullen maar poetsen! 

Je moeite hebt om je content te onderhouden
Straks niet meer! Als je jouw merkidentiteit helder hebt en weet waar jouw krachten liggen, schud je die posts er zo uit.

Je het idee hebt dat je je niet echt onderscheidt
In dit traject gaan we graven naar jouw unieke factoren en waarden. Vanuit daar werken we. Er is niemand zoals jij!

Je bent niet vies van een beetje (scherpe) feedback
Want die kun je verwachten. Ik hou me niet in, kom met concrete tips en vragen die jou écht verder helpen. Moet je wel tegen kunnen ;-).

Dit is NIET voor jou als...

Je op zoekt bent naar iemand die jouw content maakt en beheert.
Bij mij heb jij zelf de touwtjes in handen! I’m your cheerleader, you are the captain.

Je een kant-en-klare strategie wil.
Dan heb je deze pagina niet goed gelezen.

Je behoefte hebt aan business coaching. 
Wij werken samen aan je onderscheidende verhaal en hoe je dat naar buiten brengt, niet aan een strategisch business plan. Zie het meer als een verdieping!

Je het niet zo serieus neemt en geen zin hebt in feedback.
Dat is zonde van onze tijd. Stel je open en ga ervoor, dat brengt je het meeste! 

Je van plan bent om simpele issues bij mij te droppen.
Uiteindelijk fix je zelf de issues, want ik wil dat jij de baas bent bent van je verhaal. Ik wil dat je zelf nadenkt en aan de slag gaat, maar natuurlijk ben ik je grootste fan (en grootste criticus ;-)).

Je direct pure omzet verwacht
Content is vaak niet direct een saleskanaal. Ik vind jouw intrinstieke motivatie, plezier en liefde voor je business net zo belangrijk. We gaan dus ook de mentale diepte in en ook dát is veel waard. Want weet je hoe makkelijk het verkopen is als je branding staat als een huis?

Jouw investering tijdens de pilot: 599 euro
*excl. btw

Natuurlijk starten we met een kennismakingsgesprek en zit je niet direct eraan vast.
Overtuigd? Yes! Plan hieronder je kennismaking.

No worries; dat kan van beide kanten gebeuren! Daar ik allemaal rekening mee gehouden. De 5 sessies kun je verspreiden over 8 weken.

Nou, alles… Dat is wat enthousiast ;-). Sowieso redigeer ik alle content die je in de opdrachten maakt. Dat hoort er natuurlijk bij. Wil je dat ik even naar een social post kijk? Dat is natuurlijk geen probleem. Tot 300 woorden doe ik gratis voor je. Cadeautje van mij.

Goed bezig! Maar ik hoor nog enige twijfel, klopt dat? Van feedback is nooit iemand slechter geworden. Gun jezelf dat nieuwe level, een verdieping in je marketing. Je wordt er nooit slechter van. En in hoeverre maak je nu gebruik van Human Design?

Omdat ik MEGA voorstander ervan ben om JOU je verhaal te laten vertellen. Kan ik wel doen, maar het is nooit zo puur als wanneer het van jouw hand komt. En dat merken je klanten ook.

In het adviesrapport dat je aan het begin van onze samenwerking ontvangt, check ik al je kanalen. Je socials, je website, misschien zelfs je emails als ik die kan zien. Ik geef je per kanaal wat fixes, geef voorzetjes om te verbeteren en speel je nog wat mentale boss attitude toe. Het bestaat uit zo’n 10 slides, afhankelijk van je kanalen.

© Rianne van Baarsen
KvK: 69235996 

Niets van deze website mag worden gekopieerd of worden nagemaakt.